Terugbetaal- en retourbeleid

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Na inspectie en goedkeuring van de klacht, wordt uw terugbetaling verwerkt.

Verlate of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geplaatst.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal heeft gedaan en uw teruggave nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan neem ik contact met u op.

Reclame-artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd. Reclame-artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Ik vervang alleen artikelen die bij aankomst defect of beschadigd zijn. Vul het contactformulier in met uw klacht, dan neem ik contact met u op.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.